Eταιρεία δίνει βραβεία στους εργαζόμενους που κάνουν λάθη

Μια πρωτοποριακή στρατηγική υιοθέτησε ιδρύτρια fintech προκειμένου να ενθαρρύνει την καινοτομία. Όχι απλώς συγχωρεί τα λάθη των εργαζομένων αλλά τα επιβραβεύει κιόλας!

Η λογική πίσω από το οξύμωρο της κίνησης αυτής είναι, κατά την Garima Shah, ότι τα λάθη είναι αναπόφευκτα σε ένα περιβάλλον startup και η υπευθυνότητα είναι το κλειδί για να προχωρήσουμε μπροστά. «Κάθε μέρα είναι διαφορετική, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνουμε λάθη για να συνεχίσουμε να προχωράμε μπροστά», δήλωσε η Shah, η οποία συνίδρυσε την εταιρεία fintech Biller Genie πριν από περίπου πέντε χρόνια.

Στο πλαίσιο αυτό, ξεκίνησε μια μηνιαία συνάντηση όπου γιορτάζει τα λάθη των υπαλλήλων, κατά την οποία οι εργαζόμενοι μοιράζονται εθελοντικά ιστορίες για τα λάθη που έκαναν εκείνο τον μήνα, θέλοντας ουσιαστικά να τονίσει με αυτόν τον τρόπο ότι η ανάληψη ευθύνης είναι πολύ σημαντική.

Στο τέλος του έτους, η εταιρεία βραβεύει τον υπάλληλο που έκανε το μεγαλύτερο λάθος. Πέρυσι βραβεύτηκε εργαζόμενος που έκανε reset σε δεδομένα 3.500 πελατών και κατά λάθος πάτησε το κουμπί αποθήκευσης. Ο υπάλληλος αυτός εξακολουθεί να εργάζεται στην εταιρεία και «εξακολουθεί να είναι απίστευτος», σύμφωνα με τη Shah.

Η ίδια τονίζει ότι είναι σημαντικό να υπάρχει μια κουλτούρα όπου οι υπάλληλοι μπορούν να κοιτάξουν γύρω τους και να δουν ότι οι άλλοι είναι ακόμα εκεί και προάγονται, ακόμα και αν έκαναν λάθη στην πορεία. Η ιδέα είναι να δημιουργηθεί ένας χώρος όπου οι εργαζόμενοι μπορούν να αναλάβουν την ευθύνη για τα λάθη τους, όλοι μπορούν να μάθουν από αυτά και η εταιρεία μπορεί να βελτιώσει τις διαδικασίες ώστε να μην ξανασυμβεί.

Η εταιρεία επαινεί επίσης τα επιτεύγματα των υπαλλήλων. Η συνάντηση όπου αναλαμβάνουν την ευθύνη για τα λάθη τους ακολουθεί μια γιορτή «επιδοκιμασίας του μήνα», η οποία αναγνωρίζει τους υπαλλήλους που ξεχώρισαν κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου.

Ενώ η startup κάνει ό,τι μπορεί για να παρέχει έναν ανοιχτό χώρο στους υπαλλήλους ώστε να μοιράζονται τα λάθη τους χωρίς να ντρέπονται ή να επιπλήττονται, αυτό δεν σημαίνει ότι οι υπάλληλοι ενθαρρύνονται – ή επιτρέπεται – να κάνουν επανειλημμένα λάθη, διευκρίνισε η Shah.

Εξάλλου, το δις εξαμαρτείν, ουκ ανδρός σοφού, οπότε σταματάει κάποια στιγμή και η ανοχή από τη διοίκηση της εταιρείας.

via

Κοινοποίηση