Η νέα στρατηγική του Instagram για να κοντράρει το TikTok

Το Instagram ανακοίνωσε δύο νέα χαρακτηριστικά για τα Reels, τα οποία αρχικά θα είναι διαθέσιμα στις ΗΠΑ, με προγραμματισμένη επέκταση και σε άλλες χώρες. Πρόκειται για μια κίνηση που αναδεικνύει μαθήματα μάρκετινγκ για άτομα επιρροής.

Συγκεκριμένα, τα νέα χαρακτηριστικά στοχεύουν στη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών μέσω των σύντομης διάρκειας βίντεο, παρόμοιων με αυτά του TikTok. Όπως δήλωσε η ομάδα του Instagram, τα Reels θα επιτρέπουν στους χρήστες να ανακαλύπτουν καλύτερα τα ενδιαφέροντα των φίλων και των ακολούθων τους, ενώ θα διευκολύνουν την έναρξη συζητήσεων γύρω από το περιεχόμενο που μοιράζονται. Επιπλέον, θα εμφανίζεται η δραστηριότητα των φίλων και των ακολούθων πάνω στα Reels, ενισχύοντας την αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών.

Αυτές οι αλλαγές φαίνεται να συνδέονται με την αβεβαιότητα σχετικά με τη μελλοντική διαθεσιμότητα του TikTok στις ΗΠΑ. Με αυτόν τον τρόπο, η Meta επιδιώκει να αξιοποιήσει τη συγκυρία για να προσελκύσει νέους χρήστες στο Instagram και να κερδίσει έδαφος έναντι του TikTok

Κοινοποίηση